DAY WITHOUT IMMIGRANTS

01 / 03 / 2010

Hello,
By solidarity with the "Day Without Immigrants" organized by the same name's collective,

I inform you that I will not work or will not consume on monday March the 1st, 2010 all day long.

I will not use no water, no electricity, no food, no fuel,
I shall therefore not be at my workplace or at home.
Will not be contacted either by mail or phone.

I will not use this day to make art.
Even if doing nothing is a part of my art, I will not even do it since it's already too much.

You can too if you want.
Best regards

Bonjour,
par solidarité avec "La Journée Sans Immigrés" organisée par le collectif du même nom,

je vous informe que je ne travaillerai ni ne consommerai pas durant toute la journée du Lundi 1er Mars 2010.

Je n'utiliserai ni eau, ni électricité, ni nourriture, ni carburant,
Je ne serai donc pas présent sur mon lieu de travail ni à mon domicile.
Ne serai pas joignable ni par mail ni par téléphone.

Je ne me servirai même pas de cette journée pour faire de l'art.
Et bien que ne rien faire soit une part de mon travail, je ne ferai même pas rien puisque c'est déjà en faire trop.

Vous pouvez aussi si vous voulez.
Cordialement



Stéphane